Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Β. Μαρκεζίνης: «Θα μείνω απλά άγαμος!»

Τι είπε ο sir Μαρκεζίνης για τις φήμες εμπλοκής του στην εγχώρια πολιτική σκηνή


Σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο, στο Πολεμικό Μουσείο, όπου ο ακαδημαϊκός κ. Β. Μαρκεζίνης διέψευσε κατηγορηματικά,οποιαδήποτε εμπλοκή του στην εγχώρια πολιτική σκηνή.
Ο κ. Μαρκεζίνης, μιλώντας το βράδυ της Τρίτης σε εκδήλωση που έγινε στο Πολεμικό Μουσείο, είπε χαρακτηριστικά "Θα μείνω άγαμος" , ενννοώντας πως δεν πρόκειται να εμπλακεί στην πολιτική σκηνή.
Μάλιστα ο κ. Μαρκεζίνης έκανε ευθεία αναφορά και σε όσα γράφηκαν περί συνάντησής του και συμφωνίας με τον κ. Π. Καμμένο, λέγοντας πως αυτό δεν ισχύει και εξέφρασε την άποψη να σταματήσουν τα σενάρια. «Δεν είμαι και δεν θέλω να γίνω πολιτικός. Θέλω να έχω την ελευθερία της
σκέψης» είπε χαρακτηριστικά.
Ο ακαδημαϊκός μίλησε για πρωτοφανή κρίση στην Ελλάδα και χαρακτήρισε λανθασμένη την επιθετική κατά της Αριστεράς, αν και δεν παράλειψε να μιλήσει για τα λάθη της ειδικά με τις απόψεις σε εθνικά θέματα. «Είμαστε όλοι Έλληνες. Υπάρχει οριζόντια τιμωρία των Ελλήνων πολιτών. Πως αύριο θα κυβερνήσουν; Πως θα γίνει αυτό με νέα και χειρότερα μέτρα ante port as; Πως θα κυβερνήσεις όταν έχεις χαρακτηρίσει το 35-40% αριστεριστές και εξτρεμιστές;» τόνισε ο κ. Μαρκεζίνης και συμπλήρωσε: «Αυτά είναι λάθη της αστικής τάξης. Εγώ τα λέω αυτά. Εγώ είμαι αυτός, ένας αστός. Δεν είμαι κουκουλοφόρος. Δεν έχω την τιμή να ανήκω στη λίστα του κ. Χριστοφοράκου που είναι γνωστή. Αν άνηκα θα ήμουν εκβιάσιμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου