Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΔΕΗ – ΜΕΓΚΑ ΜΟΥ




Μετά την απόφαση  της δικαιοσύνης  να μην πληρώνουμε  το χαράτσι με τον λογαριασμό της ΔΕΗ … να και τα κομματόσκυλα (συνδικαλιστές της ΔΕΗ) με ανακοινώσεις ....
 είμαστε αποφασισμένοι να σταθούμε δίπλα στον φτωχό πολίτη , κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα και άλλα τέτοια …
αλλά μετά εορτής …
Και λέω μετά εορτής …
Γιατί κάθε μέρα είναι και μια άλλη γιορτή
Σήμερα (αυτές τις μέρες) είναι των Αγίων ΜΙΝΤΙΑ
Κάθομαι στον καναπέ και βλέπω ξαφνικά διαφήμιση της ΔΕΗ
Χμ έχει ανταγωνισμό η ΔΕΗ  ?
Υπάρχουν σήμερα άλλες εταιρείες και δεν το ξέρω ?
Προς τι η διαφήμιση ?
Μη μου πείτε ξέπλυμα χρήματος ?
Μη μου πείτε  συμψηφισμός χαρατσιού με τους μιντιαρχες ?
Μπα σίγουρα κάτι άλλο θα τρέχει που το χαζό το μυαλό μου δεν το έπιασε
Για να δούμε οι σύντροφοι  συνδικαλιστές της ΔΕΗ θα μου το εξηγήσουν εμένα τον χαζό
….
Γιατί τόσες διαφημίσεις της ΔΕΗ στα μιντια βρε παιδιά έτσι ξαφνικά … πόσο κοστίζουν όλες αυτές …  θα μπορούσε να κάνει  κοινωνικά τιμολόγια η ΔΕΗ αντί αυτών των άσκοπων διαφημίσεων
Κάντε καμιά σύσκεψη σε ξενοδοχείο με τζακούζι και απαντήστε μου αν θέλετε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου