Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Ιερισσός: "μου πήραν DNA ...

 
 
...χωρίς τη θέλησή μου". Συνεχίζονται οι προσαγωγές στην ασφάλεια Πολυγύρου στο πλαίσιο της έρευνας για την επίθεση στο εργοτάξιο της Ελ. Χρυσός στις Σκουριές.

Καταγγελίες προσαχθέντα στο Ρ/Θ για εξύβριση, απειλή και παράνομη λήψη DNA.
"Με ενημέερωσαν τηλεφωνικά χθες οτι πρέπει να πάω στην αστυνομική διεύθυνση Πολυγύρου. Οταν έφθασα με οδήγησαν στο υπόγειο και ζήτησαν να τους πω ονόματα πελατών που έρχονται στο μαγαζί μου.Οταν αρνήθηκα με έβρισαν και με απείλησαν οτι θα μου κλείσουν το μαγαζί. Στη συνέχεια μου πήραν δαχτυλικά αποτυπώματα και μου είπαν να γονατίσω και ζήτησαν να τους δώσω γεννετικό υλικό,αλλά εγώ αρνήθηκα.Μου είπαν οτι πρόκειται για υπόθεση τρομοκρατίας και οτι δεν έχω το δικαίωμα να αρνηθώ.Δεν με άφησαν να πάρω τηλέφωνο ούτε τον δικηγόρο μου. Μετά με σήκωσαν όρθιο και σε κάποια στιγμή που ήμουν χαλαρός μου άνοιξαν το στόμα και με μια μπετονέτα πήραν σάλιο.Μου είπαν οτι αν δεν υπογράψω το έγγραφο με το οποίο θα βεβαιώνω οτι συναίνεσα στην πράξη αυτή δεν θα έφευγα από την ασφάλεια.Τα έχασα. Δεν έχω απασχολήσει ποτέ στο παρελθόν την αστυνομία.Δεν έχω ξαναπάει στην ασφάλεια.Το υπέγραψα. Ολη η διαδικασία κράτησε περίπου 4 ώρες. Οι άνθρωποι που μου πήραν DNA φορούσαν πολιτικά", είπε στο ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ο κάτοικος της Ιερισσού.
Ακούστε ολοκληρη τη συνέντευξη:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου